Tuesday, September 12, 2006

Ураааа!

Все още не мога да повярвам, но все пак ще го напиша и тук:

Пак съм студент! Записвааам!

Пъкленият план, който бях съставил по някакъв странен начин взе, че сработи! Той се състоеше в 'магическо' взимане на единия от останалите ми два невзети изпита и зверски късметлийско взимане на другия, който по една случайност се води най-трудния в цялото ми следване - Теоретична Електротеника 2. Планът беше много рискован и оптимистичен и залагаше основно на това, че ще си скъсам задника от учене по ТЕ-2 за да мога да го взема. Е, скъсах си задника и направих нещо, доста близо до максимума на възможностите ми. Както е известно "Съдбата обича смелите" и май само това ме спаси този път - бях на много много тънък косъм от скъсването по ТЕ-2, но доц. Станчев се смили над мен и ме пусна! Колко го обичам този човек! :)

Предполагам, че гореизписаното не говори почти нищо на повечето от вас, за това разказвам историята:
В края на трети курс се оказа (добре де...), че имам четири невзети изпита и съответно не можех да запиша четвърти курс. Съответно прекъснах. През годината на прекъсване успях да си взема два от изпитите, но според последните изменения в правилника на ТУ за да запишеш след като си прекъснал трябва да си вземеш всички невзети изпити. А да продължа прекъсването просто не беше вариант, защото милите военни като нищо щяха да се сетят за мене и тогава...
При това положение моята ситуация се оказа доста 'напечена' - имах едно-единствено явяване за да си взема най-трудния изпит (ТЕ-2) и пак един шанс да си взема и другия, който ми оставаше. Сами разбирате, че положението ми беше... хммм... да кажем "доста рисковано" е леко подценяване на проблема. Просто сън не ми даваше!

Та така... В момента съм много щастлив и все още оптимистично и енергично се боря с бюрократичната машина на ТУ (или поне се надявам така да направя). Пожелайте ми успех! (И ако се видим тия дни и ви се пие една бира - обадете се, може да почерпя ако съм на кеф! ;P~)

PS: Взех си ТЕ-2 с най-култовата оценка на света: Среден(2,50) - съвсем на косъм! ;)

0 comments: