Sunday, October 15, 2006

Много приятен weekend се получи. Просто фанстастичен!

Вчера бяхме на Боженица. Цялата околност беше потънала в гъста мъгла и не бяхме никак обнадеждени докато се отправяхме към туровете - когато пясъчникът е мокър става крехък, а да потрошиш скалата само защото си имал неблагоразумието да катериш в неподходящо време си е истинско престъпление. За това и не бързахме да стигнем до туровете - помотахме се по поляната и по пътеката, разглеждайки наоколо. Определено имаше какво да се види - всеки, който е бил на Боженица знае, че там просто кипи от живот. Животнките са навсякъде, много са и са добре охранени. При това изобилие на храна (насекоми) просто няма как да няма и доста паяци. Цялата поляна беше буквално покрита с мрежите им, бърху които се беше кондензирала вода от мъглата. Картината е малко злокобна (мразя паяци!), но много красива. Клонката, която съм постнал тук е само едно от доказателствата. Направих цяла фото сесия на паяжини, покрити с капчици като мъниста. Можете да я видите тук.
Иначе през деня свърших някои глупости по отношение на безопасността, поради което сестра ми обяви "Абе брат ми, ти днес си сякаш с половин мозък, бе...". После като ми разправяха какви съм ги свършил на единия тур вече бях готов да се съглася... Слава Богу, всичко е наред - нищо ми няма! :) Иначе покатерихме сравнително добре и май всички бяхме що-годе доволни от деня. Ако не друго времето беше прекрасно и се отпуснахме добре. (Мъглата, която ни посрещна я нямаше около туровете, а малко по-късно изгря и слънчице и всичко беше приказно.)

Имам още неща да разказвам - как днес с Мишката цял ден сме като пребити от вчера, но по онзи, хубавия начин, как слагахме с баща ми една етажерка и стана цяла епопея, как в петък ходих на тренировка по Кали да видя що за животно е това и т.н. и т.н. Само дето в момента не ми се разказват такива неща, а май няма и смисъл. Сядам да гледам филмче и после блажено ще си легна, оставяйки всичко останало за утре. :)

0 comments: