Tuesday, November 14, 2006

Вчерашната тренировка беше кратка, но готина. Не знам точно защо (сигурно заради слабото катерене в неделя), но съм доста ентусиазиран и дори днес смятам пак да отида. Не помня от кога не ми се е случвало да тренирам в два последователни дни (ако броим и неделя - цели три!).
Наблюдавах нещо много хубаво - китката ми е ок! Миналата седмица се бях уплашил, че се е бъгнала лошо - не издържаше на натоварване на опън и като цяло беше нестабилна - изключително неприятно и притеснително! На скали се държа много добре, както и вчера, когато наистина я тествах на опън като се заврях в тавана. Това е добре - значи съм в достатъчно добра спортна форма за да се понатоваря малко повече. Нещо се вкарах в някакви размисли как хич не постигам максималното, което мога и как ми е крайно време малко да се понатоваря и да започна да катеря малко по-сериозни неща. От сума време не съм правил готин on sight на труден тур, а ми е толкова приятно, когато успявам! Някак си това е единственият начин така да се накефя от самото катерене (за on sight-а говоря). Всичко друго (така де - red point) е сякаш зазубряне на самия тур и на движенията му. Тъпо е.

0 comments: