Monday, November 06, 2006

Getting ready for the winter

Миналата година прекарах осми декември особено приятно - с цялата (почти) тайфа катерачи на Скакавица. Чисто, красиво, спокойно... Беше истинска фантазия. Тогава обаче установих, че за да правя такива неща (т.е. планински преходи в зимно време) ми липсват някои неща. Списъкът не беше особено дълъг:
- леко яке, което да спира вятъра;
- панталон, който да не се мокри и да спира вятъра;
- гети (обезателно!);
- подходящи обувки

Преди време си взех един windstopper, който обаче нито топли, нито диша, така че не съм сигурен, че ми върши работа. От друга страна си взех и едно леко и тънко (ярко жълто!) яке, което ще спира вятъра долу-горе и ще диша. Така че с якоето съм ОК.
Панталон трябва да си взема, ако не искам да ми се мокри задника. :) Не че моят си градски панталон не ми свърши чудесна работа на Скакавица, но мисля, че при един по-дълъг преход може да си имам сериозни промблеми с него.
Гети ще си взема при следващото ми влизане в подходящ магазин - много хубаво нещо са.

Обаче обувките са нещо по-специално и главно - по-скъпо. Именно затова започнах от тях! :)
Преди няколко дни с Мишката минахме през Red Rock специално за това и след доста колебание и разглеждане, и мерене (че нямаха баш това, което си мислех, че е моят номер) най-накрая си купих нови обувки!

Ето ги и тях - моите чисто нови, убийствено сини
La Sportiva Tundra GTX!
Малко повече за тях:
- подметка Vibram
- мембрана Gore-Tex
- тегло 1100гр


За съжаление това е всичко, което знам за тях, защото не са от новата колекция на La Sportiva, а не можах да се докопам до стар техен каталог. Ако някой има такова животно много ще му се радвам, ако ми го мейлне.

PS: Дяволски е досадно, но Blogger очевидно не са си направили preview функцията така, че да се самонаглася за всеки различн скин, а работи само за default-ния им при което ми се налага да пост-вам едно ентри по 15 пъти докато започне да изглежда така, както го искам - хиляди извинения към хората, които са абонирани за RSS Feed-а ми и това ги дразни! :(

PPS: А както току-що останових са въвели и релативни линкове! Ако някой от линковете на блога ми ви заведе на подтраница на блога ми, която я няма, то по всяка вероятност е трябвало да ви заведе на глобална (интернет) такава страница, а не ви е завел там защото (както в офиса обичаме да казваме) тоя, дето е писал тоз blogging service е абсолютен ********!!! :)

0 comments: