Sunday, December 24, 2006

pre-Коледа

Предколедното настроение си го бива - отпуснато, лежерно и заспало. в момента е 13:30, аз съм станал преди час и половина, но дори не съм ял още. Просто се мотам...
Тази вечер съм спал малко над 9 часа, а предната - твърди 12. Чувствам се все едно съм си отворил коледния подарък! Всъщност към момента малко ми се вие свят и малко ме боли глава, но то е от преспиването. Само дето усещам как батериите ми презареждат и чувството определено си го бива.

Предната вечер спонатанно реших да си преинсталирам Ubuntu-то. Последните два дни в бачкането update-вахе до последна версия и ми хареса какво има в нея, та решших да си я сложа и вкъщи. Само дето го реших в 1:30 през нощта и го започнах в 2:00. Легнах си успешно към 4-4:30. Много приятно... Отдавна не ми се беше случвало да се заиграя с нещо до среднощ. Най-положителното беше, че нямам проблем с USB-тата у нас и мога да си ползвам iPod и под Linux. В офиса нямам този късмет - нещо не е наред с машината ми и нито едно от USB-тата ми не работи. Подават ток (поне мога да го зареждам), но няма никаква връзка. Същото важи и за card reader,а предполагам и за всяко друго устройство. Ще го борим...

Организирането на новогодишното събиране е абсолютно до никъде, но просто не ми се занимава. В един момент ще стане абсолютно належащо да се направи и ще се хванем и ще го организираме всичкото. За сега обаче като се опитам да направя нещо срещам само ентусиазъм, без организационнен уклон. (Освен от Михаела, де - тя се опитва да организира нещата повече и от мене и слава Богу, че поне някой го прави...)

Това е другата особеност на пред-коледното ми битие - всичките ми ултра-мега-спешни задачи потънаха. Не че не е наложително да си донапиша курсовият проект по мрежи или да напиша един сайт, с който съм се захванал преди цяла вечност. Само дето... Не ми се пипа нищо. И съм си намерил оправдание. Леле, как ще ми се запали главата, като минат тия празници...

Важното е, че в момента се чувствам добре! :)

0 comments: