Tuesday, March 06, 2007

Край на отпуската!

Отпуската е хубаво нещо и като такова рано или късно свършва. Моята свършва по-конкретно в края на тази седмица. Ако всичко върви по план утре ще подпиша договор и т.н. Вече си му беше време - напоследък започваше да ми писва да си губя времето. Май ми се работи. Ще я видим тая работа... :)

По случай новото назначение свободното ми време рязко ще намалее, така че в четвъртък ще използвам последната възможност за катерене през седмицата. Дано е хубаво времето, че иначе ще се изям от яд. Ако някой е свободен тогава и му се ходи на Лакатник - да свирка!

В иначе доста удобния интерфейс на iPod-а има един доста дразнещ недостатък. Няма директен преход от песен към атрист или албум. Това ще рече, че ако слушаш някоя песен на shuffle не можеш просто да продължиш да слушаш същата група, изключвайки shuffle-а, а трябва да отидеш в главното меню, после music, artist, album и от там да си пуснеш избрания албум. Доста дървено. Известно време се чудех защо ми е толкова неудобен този интерфейс и днес ми просветна, че е това. Изглежда пичовете не са намерили удобен начин да го реализират с click wheel интерфейса си. Тъпо. Дано го измислят и го пачнат.

Нещо интересно и полезно, което открих тази вечер по случай новото бачкане и подробностите около него - калкулатор за ДОД. Всъщност калкулаторът е предназначен да ви покаже колко ДОД спестявате с някакви доброволни вноски, но съвсем спокойно може да си се използва и за останалото. Нямам точна представа кои са Лукойл-Гарант, но калкулаторчето е тяхно. Ако има разминавания с истината - на тях се сърдете! ;)

И последно, пак свързано с iPod - една галерийка на разглобено nano. На мен лично ми беше интересно как изглежда отвътре тая джаджа.

1 comments:

Anonymous said...

Хахахаха. Добре, че си си намерил галерийка, а не си го разглобил да го разгледаш :) Не казвам, че не си сръчен, ама все пак...;)