Sunday, March 11, 2007

Насилствена почивка

Браво на мене. Вчера бяхме на Лакатник и аз взех, че се метнах на един як тур. При това почти го изкатерих, но все пак не съвсем. Заядох му се и го пробвах още два пъти. Не стана. Това добре, ама се оказа, че съм стискал малко по-силно отколкото е трябвало и днес като се събудих целите ми ръце до китките бяха подути. Ставите ми са претоварени и възпалени, сухожилията - също. Всичко ме боли и съм супер мизерен. По тоя повод тази седмица сигурно няма да ходя на стена. В понеделник - със сигурност, а ако не се оправя - до края на седмицата. Мъка и мизерия. По същия повод си имам ново мазило - "Reparil-Gel N". Отдавна си търся някакво нещо, което да помага при претоварени стави и сухожилия и се надявам това да сработи. Ако помага ще драсна някой ред тук, че да се знае. Ако не забравя...

0 comments: