Sunday, March 25, 2007

Бъгове и бъгчета :)

Много се забавлявам тия дни. Не мога да кажа, че уча нови неща, но пък се блъскам с всякакви глупости. Едно от най-забавните неща напоследък е, разбира се, Image Magick и борбата ми с него. Особено забавната част на тази борба е, че аз се мъча да направя нещо, което би трябвало да става, а то не става. Мъча го, въртя, суча и в един момент ми писва. това е обикновенно на петнадесетата минута... Тогава отивам и питам чичко Google, който ми казва, че далеч не съм единствения с този проблем или пък, че да, тази функция изобщо не е документирана никъде. Това - как да е. В цялата си неголяма практика като PHP developer съм налитал на един бъг в PHP или библиотеките му. За последната една седмица се шибнах в цели три! Ето списък:

Bug #10066 Entry Point Not Found

Искате да инсталирате Image Magick библиотеката на PHP под Windows? Не, няма да стане...


#1889 imagick_transformrgb does not work with ImageMagick 5.5.7

Искате да смените Colorspace-а на изображение? Примерно за да го направите черно-бяло? Айде не...


Bug #6358 error calling imagick_setfillcolor

Не искате да рисувате/пишете/etc с черно? Примерно защото картинката, която обработвате е предимно черна и нищо не се вижда от надписа? Нали знаете Ford какво са казали по темата... :)


Моля, не ми се връзвайте на този пост. Просто имах нужда да отпусна малко нервите от ровене по форуми, пък и да се пооплача малко на някого. Извинявайте, че си го изкарах на вас, надявам се да не ви е било крайно неприятно.

Лек ден!

2 comments:

Anonymous said...

Туй изказване аз предимно от Tiamat съм го чувал, но щом казваш може и от Ford да е :)

ro-tex said...

До колкото знам изказването е на Форд. Идеята е, че в началото като са пуснали първите автомобили в серийно производство те всички били черни. Някои хора се заяли по темата и Форд това им отговорили. :)