Friday, March 23, 2007

Lua

Един разговор на по бира със Слави наскоро ми припомни, че не съм си дочел за Lua, а езика адски много ми хареса. Ето защо отделих известно време на търсене на материали по въпроса. За моя изненада освен стандартната вече Programming in Lua, изскочи още една книга - чисто новата (2007) Beginning Lua Programming. Не се стърпях и се докопах до едно (пиратско, разбира се) дигитално копие и се зачетох. "Книжлето" е около 650 страници и надали би се категоризирало като леко четиво, макар че за момента върви доста приятно. Другото хубаво около тази книга е издателството - Wrox. Дори няма да се опитвам да изредя хубавите книги, които издават (това, че издават и някои абсолютни боклуци е съвсем друга тема).
Та идеята ми за този пост беше малко елементарна - да оставя тук няколко линка за Lua, които може да се окажат интересни. Ето ги и тях:

www.lua.org - Официалната страница на Lua
Programming in Lua - Първото, безплатно вече издание
luaforge.net - Портал по темата, който предоставя и интерпретатор, компилатор и т.н.
Beginning Lua Programming - Книжката, за която споменах. Няма да ви кажа от къде да си свалите нелегално копие.

Предишният ми пост за Lua е тук.

0 comments: