Tuesday, June 26, 2007

Катери ми се... :(

Катери ми се. Big time! Всъщност през цялото си свободно време мисля почти само за това. В събота с Михаела бяхме на Комини, но поради независещи от нас обстоятелства не можахме да катерим много. Поне беше по-хладно от колкото е в София. Само че това не ми помага на мерака за катерене. Работата до 8 часа също не помага - рядко успявам да отида на стена и дори да успея пак нямам много време и обикновенно бързам и се смазвам за половин час. Тези супер скоростни сесии май повече вредят, от колкото помагат. Пръстите ми направо плачат някои дни.
Снощи направихме някаква уговорка за палатка следващия уикенд. Ако стане място няма да мога да си намеря... Два дни на Боженица... Дано стане!
Тази седмица, обаче, мъката ще е пълна. Мисля да пробвам всеки ден да стигам до стена. Все някои дни ще успея навреме и ще покаервам по малко, пък било то и само траверси.
Вчера Деси ми даде някакви боулдъри. Ужас и мизерия... Много съм зле. Е, лесните ги направих, но когато трябва малко напъване и издръжливост... хич ме няма. Мъка. За жегата няма какво да си говорим...

Може би трябва да раздвижа слагането на малко кампусче вкъщи? Само да намеря време...

6 comments:

Anonymous said...

Абе пич, на тебе къде ти е бачкането? Имам чувство, че си казвал, но преди малко се събуждам и ме мързи да диря. Освен това защо по дяволите бачкаш до 8 и в колко почваш работа?

ro-tex said...

Бачкането е на Царево Село 3. Не ти давам линк първо щото са временни и второ щото можеш и сам. :)
Аз бачкам до 7:30 и понякога (често) оставам до малко по-късно. За сметка на това започвам в 10:30, което си е сделка. :)
Единствения проблем с това работно време е именно катеренето, ама... стараем се да го поправим. :)

Anonymous said...

честно казано не можах съвсем да се ориентирам къде е туй, ама като видях "културен център красно село" и горе-долу ми стана ясно. моите съболезнования ...

ro-tex said...

204 спира на 100 метра от офиса. На същото място спира и тролей 2 (който води до Мишката и до стена, макар и бавно).
Мястото е ОК.

developer said...

А така, добре си се ориентирал с "временното" ;)
Бягай докато е време, аз защо мислиш обикалям по интервюта :)
Иначе лошо няма в преКрасно село, всичко си имаме. И сме големи воайори :D

ro-tex said...

Хе-хе. Ще го видим бягането. Аз скоро вече бягах от едно място, ама то щото направо си ме изгониха - толко зле беше. Тук за момента е ОК. Ще видим как ще го усетя за в бъдеще. Като спре да ми отърва - и аз ще си грабна шапката. :)