Monday, November 12, 2007

JTHM

Преди известно време си изнамерих цялата поредица от комиксите за Johnny The Homicidal Maniac на Jhonen Vasquez. Обмислям дали да не хвана да ги кача някъде, но честно казано не се сещам за подходящо място.
Както и да е. Откачени или не има нещо в тези комикси, което по някакъв доста откачен начин ме успокоява и ми показва, че всичко е наред. Не защото ми показва колко зле може да е всичко и "О, Господи, на мен всичко ми е наред!", не... Сигурно защото все още не съм намерил своята лудост, която да ме погълне, както лудостта на Johnny поглъща него (и всички наоколо, но това е просто стечение на обстоятелствата... ;) ). Надявам се да успея. Тогава поне нещата ще придобият смисъла, от който в момента са напълно лишени. Предполагам, че доста неща биха се променили, но пък поне ще знам защо!

PS: I know one thing - if I don't find that madness I'll die a sad and broken man. Empty...

0 comments: