Tuesday, January 15, 2008

ПОВРЪЩ!

Понякога наистина съжалявам, че съм си отворил RSS списъка. Като днес - рядко ми се е случвало да се отвратя толкова, колкото от най-новата детска книжка, която видях. Енея ме насочи към блога на Антония, която пише за нова сладка детска книжка, записана по поръчка на Microsoft, очевидно с цел да рекламират техния домашен сървър (каквото и да означава това) сред... малчуганите! Защото кой любящ родител родител не би купил на детето си домашен сървър (wtf!?) от мек-и-малък?



Пишейки този пост си мислех на заден план как в българския език са пропуснали да се зародят не-прекалено-некултурно звучащите, но изключително изтазителни чатърски съкращения от типа на WTF, OMFG и подобни. Аз лично добре си полужих с тях докато четях поста на Антония и докато пишех своя...

3 comments:

avtolik said...

Съкращения може и да няма, но "О Боже" върши работа.

Anonymous said...

Хахаха...:D
Отдавна не се бях смял толкова...
Това ми прилича на някаква първоаприлска шега. Невъзможно е...просто е невъзможно никой в здравия си разум да го вземе насериозно...нали?

ro-tex said...

За съжаление хората като цяло не се славят със здравия си разум. Ако таки книжка бъде продавана на минимална цена или дори подарявана по книжарниците мога да се обзаложа на каквото пожелаш, че много родители ще я вземат и ще я занесат вкъщи на децата си - "Просто детска книжка, какво лошо има?". А, както добре знаем, децата възприемат всичко буквално. И не, нямат здрав разум. И се вппечатляват от всичко, което видят.

И да, това е наистина отвратително.