Wednesday, September 24, 2008

Тук или там? Или кога?

Напоследък идеята да се махна от тук влита и излита от главата ми на равни интервали. През половината време се чудя как така още не съм се махнал, а през другата половина - дали не съм луд, че да се махам от тук. През повечето време се чувствам добре - свиквам с новата си работа и все повече ми харесва, ходя наляво-надясно с разни хора, нещата ми малко или много се организират задоволително. След това обаче поглеждам папката с линкове към български новинарски сайтове и се сещам защо не съм я отварял от седмици, може би месеци. Или пък прочитам нещо в нечий блог. И се сещам защо не ми се стои тук.

И тогава се чувствам точно като iffi, само дето на сутринта не ми минава. Чудя се кой ли ден ще си седна на задника, ще си доплета българската кошничка, ще си я заметна на рамо и няколко дни по-късно ще се събудя в град, над който е увиснал замък от червен пясъчник и от улицата долу долита жизнерадостното Guten Morgen! на хотелиерката...

Update: nellyo (коментарите са важни), optimiced.

0 comments: