Thursday, October 30, 2008

Катерих!!!

Вчера вече не издържах - прибрах се, взех си еспадрилките и патък-патък към стената! Усуках си пръста с половин метър лейкопласт и катерих само много лесни неща. Не можах да направя някакви смешно лесни неща, но няма проблем - пак ми беше невероятно гот и се чувствах страхотно! Направих два траверса, пазейки проклетия пръст и съответно с другата ръка дърпах като ненормален - просто за да се изкефя на движението. В крайна сметка направих два-три боулдъра и беше много гот. След това тялото ми придоби (най-сетне!) познатото размекнато и леко вибриращо усещане след хубава тренировка.
На всичкото отгоре тренировката беше не само приятно, но и полезна - днес за пръв път тази седмица а: не ме боли гърбът - никога преди не ме е болял, но тези дни ме мъчеше - вече е ясно защо; б: сутринта станах като на пружинка - май ми се връща желанието за живот; в: имам някакъв тонус през деня! Е, не че съм кипящ от енергия и бла-бла-бла, но поне не заспивам на всеки 10 минути. ;)

Изводът: Катеренето му е майката! Муахахахаха! ;)

0 comments: