Tuesday, October 28, 2008

Old thrills...

Напоследък отново ме влекат две неща, които бях загърбил за известно време. Както се казва "имам две новини - една добра и една лоша".

Лошата новина е че отново ми се пуши. Мизерията е пълна. Допуши ми се на Камен Бряг и там по традиция си пуших. После желанието отново идваше и си отиваше. В Австрия стана особено остро в един момент, но не можах да си намеря цигари посред нощ (защо апаратът не прие банкнотите ми - не разбрах) и изглежда това желание кристализира в момента. Преди няколко дни дори си купих кутия цигари, която Мишката услужливо ми изпуши след като нейните свършиха - поне ще е малко по-малко изкушението.
Е, борбата, както винаги, е безмислостно жестока. Не ми е ясно кой ще надвие този път, но със сигурност борба ще има.
Почти две години по-късно цигарите отвръщат на удара...

На по-добрата страна от спектъра е новото ми старо занимание за губене на време - Го! Бях позабравил колко ужасно трудна, но и интересна е тази игра. Пренасяйки се в новата квартира всеки ден виждам дъската за Го и желанието за игра не умира. Дори си намерих едно страхотно софтче за телефона, което идва с някакви Го-проблеми. Е, някаква trial версия е, но пък след като го забършеш и преинсталираш пак си работи като ново. Малко е досадно да го правиш на всеки два дни (48 часова версия е), но пък пътуването в трамвая става многократно по-интересно. :)
Изнамерих си акаунта за IGS и си направих такъв за KGS по съвет на Цачо, но... все още не смея да играя срещу непознати в мрежата. Май за сега ще се боря с GnuGo, макар и с два handicap камъка на 9х9 дъска. Като започна да го бия без допълнителни камъни и мина на 13х13 вече ще съм щастлив човек - на толкова голяма дъска може да стане нормална игра, а не просто малко локално счепкване. :)

0 comments: