Sunday, January 25, 2009

First win on KGS! :)

Да! Втора on-line игра и първа победа!

Най-сетне си намерих начинаещ с който да играя и заформихме хубава игра. Направих достатъчно малко грешки (поне тези, които забелязах) и се оказа, че съм се понаучил да предвиждам някои неща. Е, това че str8[?] учи Го от по-малко от месец е друга тема. :)
Важното е, че имам чувството, че съм прескочил една малка психологическа бариера и съм малко по-спокоен.



Днес също така изгледах и една страхотна игра между akishun[4d] и matter[4d]. Беше епично! :) Или поне за мен - новобранеца. Изненадвам се колко интересно може да бъде да гледам Го, след като да гледам шах ми е толкова скучно. Има го почти същото чувство, както когато гледам snooker.

Мисля, че от тук нататък ще се подвизавам повечко из KGS, въпреки че в началото ме подразни. Това да ограничиш потребителите си до един engine за игра не е никак готино...

0 comments: