Thursday, February 26, 2009

Японски експерименти

От известно време насам японската култура малко по малко се промъква в ежедневието ми от различни и понякога наочаквани страни. В началото се започна в Го, което определено ме грабна с времето (жалко, че няма как да му отделя повече време в момента), след това се занесохме на суши (все още стои идеята да се опитаме да си го сготвим сами вкъщи), а малко преди това си направихме бесния експеримент да си сготвим сами рамен (вдъхновени от Naruto и Hikaru no Go), като прочетохме рецептата леееко грешно и сложихме десетина пъти повече джинджифил от предвиденото, но важното е да не те е страх да експериментираш. :)

Напоследък пък съм започнал да слушам традиционна японска музика. Да се чете писана между 16 и 19 век, което за Далечния Изток си е направо модерна, но какво да се прави. От някъде се натъкнах на "Lullaby for the Moon" и до сега сигурно съм й навъртял едно десетина-дванадесет прослушвания. Много приятна, отпускаща и разнообразна музика, която не ме изнервя, за разлика от западната класическа музика, с която сякаш непрекъснато очаквам нещо да се случи, но напразно.

0 comments: