Friday, April 03, 2009

Снощи най-сетне прибрахме колелото на Мишката от тях в квартирата. Разбира се, това се случи по тъмно. След работа просто отидохме до тях, аз се метнах на колелото и го докарах. Fun, fun, fun! Установявам, че карането из града може да е доста забавно, особено вечер, когато по улиците не гъмжи от пешеходци и човек може всъщност да кара.
(Не ми обяснявайте да карам по улиците - опитвам се, но е някакво нечовешко - тия хора като седнат в кола и сякаш стават център на вселената и всички трябва да бягат от пътя им, за да не ги бавят и по възможност да им се кланят междувременно...)
Същевременно установих колко много идиоти-колоездачи има. Имам нещо да им кажа:

Тъпанари такива, като карате черните си колелета по улиците вечер без светлини и светлоотразители, облечени в черни суичъри си плачете някой да ви отнесе някъде! Аз съм на колело и пак не ви виждам!

'Nuff said.

Иначе до сега не съм успял да дойда на работа с колело. Или вали, или се успивам... В събота ще тествам маршрута, пък дано следващата седмица върже. :)

1 comments:

avtolik said...

Тази седмица открих сезона и 2 пъти идвам на работа с колело :)