Thursday, August 13, 2009

Run, rabbit, run!

Пристигнах си в София в неделя, 3 през нощта. От тогава съм в постоянно тичане по едно или друго нещо, независимо дали съм на работа или не. Ето едно-две от нещата, които се случиха само днес:

Deutsch!
Получих си дипломата по немски! Официално сертифициран начинаещ дойчошпрехач! Доказателството:


Довечера ще излизаме с колегите от курса за да полеем официално приключването му. Продължавам да съм на мнение, че А1 ми е достатъчно като ниво за сега. След като приключа по-сериозните си дертове ще мина още веднъж тетрадката и учебника и след като науча като хората нещата там ще се замисля дали ми трябва да се записвам на второ ниво или един учебник ще ми е достатъчен за да схвана граматиката. Дет' се вика - има време.

Harry Potter
Пратката ми от Amazon.co.uk пристигна - пълната серия книги за Хари Потър в доста приятна кутия. Качеството на самите книги е съмнително - не ми харесва нито хартията, нито формата в който са отпечатани. Шанс! Пак ще си ги прочета с кеф, при това на английски (до тук съм ги чел ту на английски, туна български, което е объркващо и дразнещо).
Ето и пратката:



Между другото шестият филм от поредицата ("Нечистокръвният принц") мисля, че е най-слабият от всички, а именно него отидохме да гледаме на кино. Отрязали са половината книга, при това некадърно - изобщо не се разбира какво се случва, кой какъв е и т.н. Както и да е - в книгите е истината.

И така - аз изчезвам за да продължа да търча по задачи.

PS: Извинявам се за лошото качество на снимките, но са правени с телефона ми - не си нося фотоапарата, а ако отложа постването им за по-късно никога няма да стигна до него. Така че по-добре малко и с лошо качество, от колкото нищо! ;)

0 comments: