Monday, October 12, 2009

Накъде?

Искам да се махна от тази държава!

Старата песен с нов глас - Отново предлагат промени в ЗЕС улесняващи подслушванията от МВР


Дайте съвет на къде. Германия и Авсрия звучат добре. В САЩ няма да стъпя, Англия е по-зле и от тук.

Другият подход е да се имплантирам GPS предавател (може и в телефона) + RFID чип с идeнтификация и да публикувам местоположението си в RSS емисия - ако държавата и полицията ще ме следят, то поне нека и приятелите ми да знаят къде съм, че ако са наоколо да се обадят да се видим!

Оруел просто не е знаел за какво говори...

4 comments:

Lark said...

Някак не може да не се усети леко полюсното ти настроение в последните ти два поста :) Бих ти предложила да не обръщаш внимание на негативите - поне при мен този метод действа безотказно - но доклкото те знам, няма да го направиш :)И остава само да ти се възхищавам на загрижеността :)

ro-tex said...

Мда, малко противоречиво се получи, но противоречиво е и чувството ми към това, за което пиша.

Опитах се известно време да не обръщам внимание на негативите. До някъде работи - ядосвам се много по-малко от както не гледам телевизия, не чета вестници и не слушам новини по радиото (a.k.a. project SilverBubble). За съжаление проблемите с нарушаването на личното пространство, следенето и масовото наблюдение (което най-общо е безконтролно и неконтролирано) не мога да подмина с лека ръка, заравяйки глава в пясъка. Просто ме плашат прекалено много. Всъщност изнасянето от България за което говоря много точно се вписва в думата "бягство" - искам панически да избягам от това, което се случва. Дали това е добре или зле, дали ще се случи или ще са само празни приказки - само времето ще покаже.

Иначе е нормално да съм загрижен - за мен, за теб, за децата ми. Не искам при раждането им някой доктор да им инжектира RFID чипове. Не искам и да им разказвам за свободата и за правото на лично пространство и на усамотение, да разказвам как можеш да се забуташ из планината и да знаеш, че никой не знае къде си и да си наистина, ама наистина сам, а те да ме гледат с големи очи все едно им разказвам за черно-бялата телевизия и кабелните телефони.

Ще видим. Времето ще покаже. :)

Sean Gallen said...

Счетоводни услуги София

Anonymous said...

Професионална козметика за коса