Friday, January 29, 2010

Искам чук!

Все по-изнервящо ми става да питам за чук, а да ми предлагат тесла! Да, знам, че с теслата мога да забивам пирони също толкова добре, колкото и с чук. Да, знам, че с теслата мога и да ги вадя после. Не, не мисля, че проблемът ми е, че не изполвам голям объл камък като вас. Да, знам, че и с него мога да забивам пирони, да вероятно дори мога да ги забивам много по-ефективно, бързо, стилно и т.н. Да, знам, че мога и да си подпирам вратата с него. Аз все още искам чук, да ви се намира? Ох, не, не мисля, че целият проблем се корени в идеята ми да забивам пирони и да, чувал съм, че тези неща могат да се правят и с винтове, лепила и т.н. Не, проблемът не е в това, че използвам грешен вид пирони, които лесно ръждясват, огъват се и не са достатъчно красиви. Да, знам, че има и по-добри пирони на пазара, но тези на мен ми вършат работа. А за да ми свършат работа ми трябва един чук.
Да ви се намира?

PS: Ако горното не ви става ясно по никой начин, започнете да заменяте ключовите думи със следните: Windows, Linux, Mac OS, Android, iPhone, Nokia, Firefox, IE, Google Chrome и т.н., и т.н., и т.н.

2 comments:

Bla said...

Да си го изкараш на техниката/технологията винаги е адски отпускащо. :)

Anonymous said...

Lol'd :D