Friday, September 16, 2011

Rage @Technorati

Да му се не знае, тръгнах да попълвам ежегодната анкета на Tehnorati за състоянието на блогосферата. Докато преди питаха колко често и за какво блогват хората, сега се интересуват само от едно нещо - пари! "Професионално ли блогвате?", "На съдържание ли ви плащат?", "Как генерирате трафик?", "Какви реклами имате на блога си?", "Рекламирате ли брандове?", "С кои брандове обичате/не обичате да работите?", <въпрос за брандове>, <въпрос за брандове>, <въпрос за реклами>, <още един въпрос за реклами>, <въпрос за хонорари> и т.н, и т.н.

Да ви треснат триста мълнии! Аз съм блогър, блогвам за лично удовлетворение, а не за пари (както ви отговорих на съответния въпрос) и привличам посетители само и единствено чрез материалите си. И не вадя НИКАКВИ пари от блога си и така си ми харесва!

Какво, в блогосферата е останало място единствено за реклама, ревюта, бранд плейсмънт, бойкоти и т.н. Е, не! Има все още хора, които използват блготовете си, както ги използваха преди "да стане модерно" и "да стане мейнстрийм" и да започнат да гледат на нас като на @^%*&(! журналисти. Аз не съм журналист, рекламист, анализатор или каквото и да е. Аз съм просто човек с мисли, чувства и терзания. И ги споделям със света през моето малко прозорче. И не ме интересува кой точно ги чете, така че не се и рекламирам прекалено.

Гледайте си работата, Tehnorati!

0 comments: