Saturday, December 18, 2004

Сънят е благодат... Жалко, че си имам толкова малко от нея тия дни. Просто съм разбит. Да се надяваме, че като не работим в неделя ще взема да се наспя - толкова хубаво звучи, че чак не си вярвам :)

Да видим и утрето що за идиотщина ще е - обичам, просто ОБИЧАМ събирането на подписи в Техническия!!! Това е време в което можеш не да изпаднеш, а направо да не излезеш от нервна криза! Как още не съм напсувал/наритал някой/я асистент(ка)/доцент(ка) не е ясно... Поне утре ще си имам занимавка докато вися на лекция и контролно - днес си изпринтих perlrequick, а от преди си имам GNU GPL на българси - ще падне четене на полезни и приятни неща :) Жалко само, че не си принтнах пълния perlretut, ама беше прекалено много. То и това стига за сега.

Интересно ми е утре какво ще представлява тоя Hack Attack - би трябвало да е интересно. Само да не ми излезе през носа в бачкането... Ама няма как - така или иначе щях да загубя деня заради гадните заверки.

Поне Андро вече е в София. Сега като изпонавръщат (още някоя представка да бях сложил...) всички и ще настане веселба :)

Ох, толкова съм скапан, че дажи е вдъхновението ми никакво го няма...

(Чудя се какво ще направи Надя на изпита си утре - бойно кръщение и е и ще е хубаво да го вземе добре. Тц-тц... За нейния изпит се притеснявам, а за моите не ми дреме - ужас :)

РР: Трябва да изключа гадните смайли-та и да добавя и часа към датата на пост-ване на блога, че все пиша след полунощ и нещо и аз май ще почна да му губя сметката кога съм писал и кога не, а т'ва си е срамота... :(

0 comments: