Saturday, December 18, 2004

Хмм...

Вчера бях на Hack Attack. Скука. То просто нямаше как да не е скука, защото публиката така и не разбираше кое как става, пък и те, пичовете, нищо не хакнаха. Нищо де - беше организирано, беше забавно от време на време. Задаваха се малоумни въпроси и си спечелих новия брой на в-к Компютри - с левче съм напред ;)

Състезанието може и да беше тъпичко, но пък покрай него понапазарувах малко за Коледа. Съвсем малко всъщност - взех само подарък за Надя и по една съвсем мъничка статуетка за себе си и за нея. Тази статуетчица заедно с днес купената ми розета ще ми останат като спомени от първата заплата, колкото и малка да беше тя :)

А иначе и днес беше забавно - минахме с Венски през Панаир на книгата и той яко си напазарува, а аз доста скромно купих една книжка за майка ми - Фън Шуй - мисля, че ще и хареса.

Днес почти си свърших ужасния скрипт в бачкането. Само 1 бъг остана, но... него ще го трепя в понеделник :)))

Хе-хе - Надя е online... Стига блог за днес ;Р

0 comments: