Thursday, March 17, 2005

Таксиметрови...

Странно племе са това таксиметровите шофьори... Току-що се прибрах с такси от Орлов мост. Сметката ми беше точно 4.50лв. Аз си погледнах в портфейла и видях, че имам 24.45лв. Казах си "Е, шанс..." и му подадох двайсетте. "Нек'ви други нямаш ли?" пита той. "Ами имам 4.45..." отговарям аз. Следва няколко секунди мълчание. "Аре, давай ги!" решава се той с възможно най-ядосания си тон. Завлякъл съм го с 5 стотинки. 5 стотинки!!! Мисля, че му вгорчих цялата вечер... При това не е като да не предложих да си му платя! А леле, майко! Ами ако му бях оставил 5 стотинки бакшиш? Предполагам, че пак нямаше да е доволен, защото щяха да са му малко... Абе изобщо... :) На тръгване - газ, газ, свирене на гуми... Не е истина просто... Предполагам, че съм си отнесъл една дълга шофьорска, ама то това си е на неговите нерви - моята вечер си беше (а и все още е) просто перфектна... Както и целият ден, но за това - в следващия пост :)

0 comments: