Sunday, March 20, 2005

Лакатник - откриването!

Най-сетне сезонът за скално катерене е открит! :)

Това се случи в събота. В 9:15 (или поне там някъде...) на ЦУМ се събрахме Габи, Гери, Ива, Трифон и неговата мацка Нешка, Румен, Михаела, Мишо и аз. Идеално напълнихме двете коли и след известно забавяне за пазар и доорганизиране се понесохме към Лакатник. Аз пътувах в кораба-майка на Ива, където бързо-бързо оформихме една нео-метъл дружинка :)

Беше размазващ ден - зад нас страхотно красива пропаст, пред нас - скалите :) Цял ден се редуваха слънце и облаци, като за малко да ни завали и дъжд по средата на катеренето, но се размина...
Аз съм доволен от катеренето - качих един винкел 5+ и един тур, който нарекохме Дупките - 6+. Само дето не качих Дупките особено чисто и ми се ще да ги пробвам пак :)
Като цяло нямам представа кой какво качи, защото народа се беше пръснал наоколо и се оправяше самосиндикално... Ива направи малко снимки, някои от които доста приятни. Повечето от тях вече са качени на www.verticalworld.net. Жалко, че не беше си получила голямото парче памет за фотоапарата си, че да можем да снимаме на воля, но... и това, което имаме не е малко :)

Откриването завирши с по чаша вино в апартамента на Гери. Междувременно протече и задължителния разбор на събитията - кой, къде, какво и как е катерил, направил, не успял да направи и т.н. Беше забавно...

--------
Това трябва да се допише, но не точно сега... Поредното нещо, което оставям на средата тези дни, но... Шанс... :)

0 comments: