Tuesday, March 29, 2005

Climbing & Balkandji

След малко нервен ден в работата успях да се занеса на катерене.
Там беше малка лудница - надписвахме картичка за Габи, крихме подаръка (много готин training board на Geck Holds) и чакахме всички подаряващи (таман 11 души, както се оказа) да се съберат за връчването. Гафове и гафчета не липсваха, защото част от хората закъсняха, някои се поизнервиха и, общо взето, можеше да е и по-добре организирано. Но това в крайна сметкане е чак толкова важно, защото след като връчихме training board-а на Габи, той определено предизвика всеобщата завист на катераческата общност в непосредствена близост :) Дори до колкото рабрах е имало и молби от сорта на "Може ли да го пипна?" :)))
Както и да е. Габи изглеждаше доволен и това е най-важното. Още повече после, когато се занесохме в "Кривото" и Ирина извади тортата с нарисувани върху нея катерачи и десетина пластмасови лъжички - бяхме невероятно чаровна картинка :)

След като народа окончателно би отбой и тръгна да се прибира по къщите, аз, Михаела и Влади тръгнахме към "О!Шипка" за концерт на Балканджи. Аз всъщност се навих, защото Ирина сякаш щеше да дойда, а с нея отдавна си говорим за Балканджи. Също така от предния ден си мислех колко готин ще бъде концерта и това, че ми се беше скапало настроението беше единствената причина (освен, че хората не се навиха, де...) да не ми се ходи. Както и да е - Михаела ме нави и се замъкнахме в "О!Шипка", където се оказа, че свирят някакви core-аджии... Случайно преминаващ тип ни осведоми, че нашите хора са във "Fans" и ние се понесохме отново в отвратителния (отвратителен, защото съм болен и само дъжд ми трябва. Иначе си беше мног приятен...) дъжд.
Още с влизането във "Fans"-а започнах да налитам на познати - една позната от стената, Цвети от perl курса във ФМИ, едно приятелче на Михаела - Ицо, една девойка от Английската и половината Сдружение Свободен Софтуер - Пенчев, maniax-а и т.н. :) Общо всето вечерта се очертаваше приятна. Единственото доста неприятно беше, че Надя се появи в ICQ, а аз не можах да си поговоря с нея... Малко се вкиснах по въпроса, но... Балканджи помогнаха и скоро ми мина :) Заприказвах се с разни хора, допих си третия ром за вечерта (скромно) и общо взето се почувствах доста добре.

На прибиране случих на свестен таксиметров - първоначално седна да ми се оплаква колко гаден ден бил имал и аз реших, че ще ми надуе главата... После обаче реших, че няма нищо лошо да си поговоря с него за глупости и се заприказвахме - оказа се пич...
После се прибрах, свалих си нещата от DVD-то, които си носех от бачкането, сложих си нови за натам, легнах и доволно заспах.

0 comments: