Friday, April 29, 2005

Карък съм...

Е, няма такъв карък като мене!

На кой друг да му се случи да седне да си залепи маратонките и неще да вземе да се отплесне и... да си пръсне каноконлит право в окото! Отвратително... За момент си помислих, че ще ослепея. Той не, че нещо е малко отровен... Никак даже..

Хех... Другият такъв идЕот, разбира се, е Русия, дето едва не си извади сам окото с нож... Ама то на него му е простено... :)

Тц-тц... Още не мога да повярвам... Май най-вече не мога да повярвам, че май ще вземе да ми се размине (т.е. ще живея, май няма да ослепявам и може би дори няма да се наложи да ходя пак по доктори - нещо, което след известна практика ме хвана вече страх да правя... И аз обичам екстреминте спортове, но... ходенето по доктори ми е малко извън категорията...).

Да видим... (докато още можем...) :)))

0 comments: