Monday, January 16, 2006

понеделник... :)

Отново на работа - след едноседмичната учебна отпуска е доста забавно да съм пак в офиса. Тук винаги има с какво да се заиграе човек. Лошото е, че някак си все не ти се иска... Само че днес е изключение, защото ми е забавно.
Заигравката за днес беше GeoIP - забавно софтче, което най-общо дава географски и domain данни за IP адреси и domain names.
Всъщност ако искате малко по-подробна информация, адресът който ви трябва е ripe.net (погледнете в дясно ;P~).
Преди време се забавлявах с ripe.net, докато без особен ентусиазъм търсех кой е тоя ламав п***л, дето се опитва да ми brute force-не root акаунта на Sentinel. Е, не ми стигна ентусиазъм за да го издиря наистина, но пък се заиграх да пробвам с различни познати и непознати IP-та и започнаха да излизат забавни резултати.
Абе nerd-fun, не ми обръщайте внимание... :)

Какво друго днес? Ами чудя се какво ли има да се случва довечера на концерта на Балканджи. Ако съм прав, де-що има фен на Балканджи ще е там тази вечер и просто не ми се мисли каква тъпканица ще настане във FANS-а. Но независимо от това, ние ще сме там! :)
Ако оцелея - ще пиша... :)

0 comments: