Monday, January 23, 2006

Малко странна сутрин. Пристигнах на работа що-годе навреме и веднага седнах да погледна какво имам да свърша - беше ми студено и ми се спеше, а ме мързеше да стана да си направя кафе веднага, та от мързел седнах да поработя. Като посвърших със задачката, която бях захапал реших, че е крайно време да пия едно кафе. Оказа се, че такова няма - пак било свършило... Гадост! Както и да е - облякох се, отидох до магазина и купих кафе - нали знаете защо му е дебел на вълка врата? Междувременно си взех и кроасани и реших проблема със закъснялата закуска.
Довърших още една задачка и реших да си почина, че бях почнал да зациклям - още несъбудил се като хората не трябва да се работи, не е полезно... Поне нещата са забавни...
За почивка се поразходих из хорските блогове и след като прочетох каде какво ново има се заех да си наваксам с блога на maniax-а - от време на време спирам да чета блогове и мнго изоставам, но feed-a си върви, та имам какво да си чета.
Десет минути по-късно се оказа, че съм си избрал много правилно занимание, защото нета ни падна и с нищо друго не може да се забавлява човек. Дори в момента пиша в gedit (което пък е един зверски тъп редактор - да отбележа. Никога не съм имал толкова проблеми с encoding-ите, колкото с него. Това да не можеш да му смениш encoding-а по подразбиране по някакъв човешки начин е мека казано простотия...).
Нещо не съм ОК тая сутрин - никакъв тонус. Ще пробвам ей-сега да омахам още нещо и може би да пия нещо студено - белким живна...

Между другото цяла сутрин си слушам Paradise Lost. Доста приятно. Всъщност може да сменя с нещо по-енергично, та да живна. Може би втори прочит на Dry Cell. А може и нещо "още по-така". (Mдам, не лоша идея за обяд...)

0 comments: