Tuesday, January 24, 2006

Ползотворен ден

Това беше един хубав, ползотворен ден.

Снощи най-сетне успях да си легна рано - към 11:30 вече бях в леглото! На сутринта станах към 9 свеж и отпочинал - 9 часа сън!!! Още не мога да повярвам... :)
Пиейки си кафето седнах да реша една задача от изпит по Електротехника, че да имам какво да питам на консултацията при д-р доц. Станчев... :)
Стигнах в ТУ навреме, намерих го човека, седнахме да поговорим, видя се колко знам (и колко - не). Случайно дори подочух от минаващи колеги някои полезни неща за изпита (като например, че обезателно трябва да прочета нещо за структурните матрици, които мислех да пропусна...).
След това отидох да си взема протокол за изпита от канцеларията. Естествено, уцелих ги в почивка (че как няма като работят всичко на всичко 4 часа?!?!). По повода си повисях в кафето на първи блок - позабравено изживяване, което сигурно до гроб ще считам за самата есенция на студентстването. :)
Секретарката в канцеларията като никога ми подписа и подпечата протокола без да ме овика за каквото и да било! Не е за вярване... :)

След визитата до уни-то се донесох на работа към 14:30 и пътьом се заех да нахраня колегите (т.е. минах да им купя дюнери и сандвичи) и след хапването погледнах какви задачки имам. Оу! Задачки в изобилие - SASh се е старал да не ми е скучно! :) Супер, защото ми се пишеше и то доста (предполагам, че това е влиянието на ТУ - показва колко хубаво е всъщност да работиш). Хвърлих се да си ги свърша и към настоящият момент четири от петте нови задачки са готови. :) Последната е малко по-дебела и ще си я оставя за утре, на свежа глава, че да не омажа нещо, та после да ме е срам от собствения ми код.

Та така... Уморен съм, малко ме боли глава, но пък съм доста доволен от изминалия ден. Да се надяваме, че като се прибера ще имам сили да поуча още малко. Ще се постарая пак да си легна раничко - това нещо, наспиването, било хубаво бе... Ще взема да пробвам да го правя по-честичко. :)

0 comments: