Tuesday, November 28, 2006

Продължавам да се боря с лудницата около себе си. Отдавна не ми се е случвало да имам да правя толкова неща и така да не мога да се справя с всичко и непрекъснато нещо да отлагам и да избутвам назад. Хубавото е, че не ми се е случвало и да съм толкова натоварен и така да не се отказвам, де. :)
Наскоро осъзнах нещо тревожно - аз съм силно зависим от органайзера си. В момента, в който телефонът ми се развали аз изпаднах в ужас и настана велико меле и пропускане да свърша разни неща. От както си го взех обратно го използвам абсолютно безмилостно и имам напредък в процента неща, които все пак успявам да свърша. Една вечер седнахме с Михаела на кафе и за около половин час съм въвел 5 или 6 reminder-а. Отврат! Имам чувството, че ако си загубя телефона или пък се повреди, то просто системата ми ще се срине. Дано не... :)

Междувременно вече нямам никакво време да се занимавам със scheme или LISP. За сметка на това си издействах малко служебно време (което в момента прахосвам) за да се позанимавам малко повече с MySQL (щуротии от сорта на views, prepared statements, stored procedures, triggers и foreign keys). Също така ще се позабавлявам малко с Lua - белким е интересно. Според Слави и Габи езика май е много готин. Да видим... :)

PS: Трябва да започна да мисля малко по-конструктивно за магистърското си кандидатстване, но към момента просто нямам сили и за това и нещото прашасва в ъгъла. Дано скоро се захвана с него, че иначе ще отече без време...

0 comments: