Friday, July 27, 2007

About privacy. Again...

Днес изглежда ми е тръгнало да пиша. Не знам защо е така - сигурно защото е петък пред отпуск, а аз си свърших парчето работа, което дъвча последните два дни и не ми се захапва ново.
Поводът за този пост е едно доста интересно есе на Daniel Solove, озаглавено "'I've Got Nothing to Hide' and Other Misunderstandings of Privacy". Темата винаги ми е била интересна и винаги съм заставал на страната на защитата на личната информация. Именно заради това съм много съгласен с написаното в есето. Ако вие сте на различно мнение - прочетете есето. Прочетете и "1984" на Дж. Оруел. Ако все още мнението ви се различава от моето ще се радвам да го чуя - напишете ми коментар.
Предполагам, че постът ми може да се чете и в светлината на скорошните обсъждания за цензурата и контрола на съдържанието в Интернет. Мисля, че мнението ми по темата е ясно за всички. Ако не ви е - зачетете се в блога ми. ;)

PS: Почти забравих собственият си коментар върху есето! Той е кратък: "За вас не знам, но аз имам какво да крия!"

1 comments:

Bla said...

"Everybody's Got Something To Hide Except Me & My Monkey", както пееше Джон Ленън... :)