Friday, November 07, 2008

Готин diff/merge tool

Тъй както съм започнал да говоря за готини инструменти, нека да кажа две думи и за WinMerge. Вероятно доста хора търсят читави безплатни алтернативи на Araxis Merge (който е най-доброто, което аз лично съм ползвал). Е, WinMerge е една от тях. Има си всичко, което ми трябва, държи се добре, изглежда добре. Има доста приятен Windows Explorer Shell Extension, с който можете да сравнявате както файлове, така и директории. Можете да си изберете един файл и след това да посочите пътя до другия; можете да изберете два файла и от контекстното им меню директно да ги сравните; можете също така да изберете един файл за сравнение, да идете където си искате и от контекстното меню на друг файл да го сравните с първия. За мен това е всичко, което ми трябва. Също така има поддръжка за Unicode.

Ако ви трябва подобен инструмент - пробвайте, струва си.

0 comments: